Friday, February 18, 2011

membuta tuli

merujuk perkara diatas

hakhak*motif??* well aku nie mmg buta it.. aku mengakuinya.. aku nie jenis malas nak godek2 ape kebaikkan internet nie utuk aku.. ntah la.. aku pun tatau kenape aku malas..mungkin sbb kalu kite pandai internet tak menjamin untuk masuk syurga.. *ok hujah aku?* sbb tu la blog aku mcm hampeh jer...tapi takpe.. aku dah mula sayang kat blog nie..  aku menulis blog bukan la sbb aku nak femes.. sumpah tak!! sbb aku tgk femes blogger mesti ade yg dengki.. aku taknak aa gitu kan.. aku jujur.. tulus walaupun merepek belaka penulisan aku nie.. mungkin dalam semasa ke semasa *betul ke ayat nie?* aku mesti ubah corak penulisan kan??takkan bila dah kawen aku masih nak merepek meraban lagi kan.. harus la tidak...

k abeh..

P/s: nampak tak kat situ aku tak reti nak wat ayat penutup.. itu mmg kelemahan aku yg paling besaq sejak darjah 1...

1 comment:

  1. hai hai..
    kte follow blog kamu...
    nk meriahkn lg blog ni..ngeh ngeh =D

    ReplyDelete