Sunday, April 17, 2011

wanita bekerja

pehhhhhhh!!! tak tahan aku... well aku dah dapat first salary wolopun tak cukup sebulan kerja kan... well agak membanggakan untuk pihak kewangan Hosp aku sbb proses cepat.. so, lately my life sgt wonderstuck.. ta**, sam**h.. suma ade.. tapi tetap aku hadapi dgn senyuman... tiada istilah ade problem so tak bole senyum.. there is no such thing in my life.. betoi.. sampai kan my ex ckp.. 'u tak mcm tgh sedih'...... SEDIH LA!!! tanak tunjuk jer... nak ckp tido tak lena.. hmmm hmmm hmmm... nehi... mak tido lena nok.... tido itu penting bg mak... nak kata makan tak lalu... well SOMETIMES.. hahahahaha... bg aku apa yg berlaku mesti ada hikmah.. takkan tuhan nak duga kita kalu kita tak mampu hadapikan... aku yakin aku mampu hadapi.....dan aku masih tersenyum

JOM KAWEN!!

1 comment: