Friday, February 4, 2011

mungkin kulit aku berasal dari kampung

eh2... tajuk agak tak relevant nak digunakan sbb org kampung sekrang pun kayo2 dah... gotah mahal... haha..  tajuk tu byg kan je la aku wat entry nie 10 tahun lepas.. dimana kampung adalah betul2 kampung.. kenapa aku ckp kulit aku kulit kampung (10tahun lepas tau.. ingat!!) sbb aku nie sejenis manusia yg tak tahan kepada suhu sejuk yg tak original.. maksudnya air-cond... betul tak leh tido la gamaknya kalu pasang air-cond nie.... padahal bilik sendiri ade jer air-cond.... jgn harap aku nak pasang... kalu siang pasang aa.. tu pun 10 minit jer..pastu tutup.. eh aku sanggup berpanas tido tau dari pasang air-cond2 nie... bukan ape.. org biasa hidup susah kan.. mcm nie la.. bukan mcm budak2 skrg nie.. panas sket jerit.. anak aku nanti takde nya aku nak ajar pakai air-cond.. aku nak tiup jer.. aci gitu???

4 comments:

  1. aci je!! main 2 tiup dengan straw

    ReplyDelete
  2. haha..wat kipas gune ketas...patuh bile panas kipas lergh..
    exercise tgn
    jimat pown jimat en
    ^_^

    ReplyDelete